ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در آذربایجان غربی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی از ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در سال جاری برای کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد سلیم عباسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در ۷ ماهه سال جاری با برگزاری ۲ هزار و ۱۰۵ دوره آموزشی برای ۶ هزار و ۹۲۱ نفر در بخش خصوصی مؤسسات کارآموزی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد آموزش‌های مهارتی ارائه داده است.

عباسی با اشاره به فعالیت ۳۴۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در سطح استان، افزود: از این تعداد ۲۱۶ آموزشگاه مختص خواهران، ۲۶ آموزشگاه مختص برادران و ۹۸ آموزشگاه به صورت دو منظوره، آموزش‌های مهارتی را ارائه می‌دهند.

او تصریح کرد: این اداره کل در ۷ ماهه سالجاری به منظور نظارت بر کیفیت آموزش‌های ارائه شده در این آموزشگاه‌ها ۸۵ بازرسی انجام داده است.

این مقام مسئول یادآور شد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی برای تقویت بخش خصوصی آمادگی دارد تا در صورت توانمندی بخش خصوصی، بخش‌هایی از فعالیت‌های خود را بر اساس شیوه نامه‌های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد واگذار کند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.