فیلمسازان قمی در جشنواره فیلم "مقاومت"درخشیدند

داوود جلیلی و محسن غضنفری از فیلمسازان قم تندیس و دیپلم افتخار شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را شکار کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، فیلم‌نامه "سه چهارم جنگ" موفق به کسب تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه سینمایی در بخش روایت قلم، شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت شد.

در این جشنواره که با شرکت هنرمندانی از یکصد و سی کشور در بخش‌های مختلف برگزار شد، از میان صد‌ها اثر خارجی و داخلی ارسال شده، آقایان داوود جلیلی و محسن غضنفری از هنرمندان شناخته شده قم، تندیس بهترین فیلم‌نامه سینمایی بخش «روایت قلم» به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره را تصاحب کردند.

«سه چهارم جنگ»، روایت دلیر مردانی است که در یکی از برهه‌های عجیب و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، برای عزت این مرز و بوم بی‌قراری کردند. حماسه‌ای که در صفحات تاریخ ما گم شد، اما در قلب و جان مردم این سرزمین زنده خواهند ماند.

پیش از این نیز داوود جلیلی موفق به کسب نشان و درجه هنری از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ایران و همچنین عناوین و جوایز متعددی از جشنواره‌های سینمایی معتبر داخلی و بین المللی شده است. او دانش آموخته فیلمسازی از انجمن سینمای جوانان استان و مدیر مؤسسه فیلمسازی رهروان رواق کریمه (س) است.

گفتنی است:در بخش فیلم‌نامه منتخب کوتاه داستانی این جشنواره نیز دو فیلمنامه «سبز شمعدانی» و «سایه‌های کوچک ماه» از آثار فاطمه علی‌مرادی نویسنده و هنرمند استان قم شرکت داشتند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.