تأکید استاندار همدان بر تسریع در اجرای طرح های عمرانی

استاندار همدان بر تسریع در اجرای طرح های عمرانی و جذب اعتبارات ملی از سوی مدیران دستگاههای اجرایی استان تأکید کرد.

تأکید استاندار همدان بر تسریع در اجرای طرح های عمرانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید شاهرخی، استاندار همدان در نشست بررسی مهمترین طرح های شهر همدان گفت: جذب اعتبارات ملی باید در اولویت کاری مدیران دستگاههای اجرایی استان باشد و با تعامل و پیگیری از طریق وزارتخانه های مربوطه اعتبارات بیشتری را برای پیشبرد امور و اجرای بهتر طرح ها جذب کنند.

شاهرخی افزود: روند اجرای طرح های عمرانی در شهر همدان باید تسریع شود و در نظر گرفتن روز شمار برای اجرای این طرح ها ضروری است.

او با بیان اینکه اولین محموله پتروشیمی وارد همدان شده و به زودی مجتمع پتروشیمی همدان نیز افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: با همکاری و تعامل خوب نمایندگان مردم استان و مدیران دستگاههای اجرایی کارهای بزرگی در شهر همدان در حال انجام است.

استاندار همدان با بیان اینکه اجرا و راه اندازی مجتمع پتروشیمی اثرات مثبت زیادی برای دانش آموختگان و دانشجویان رشته های مرتبط در سطح استان دارد، افزود: تامین سلامت مردم، جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال پایدار از جمله دیگر دستاوردهای مهم بهره برداری از این پروژه بزرگ است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: مدیران برای جذب اعتبارات ملی با هدف تسریع در روند اجرای پروژه های استان اهتمام جدی داشته باشند و پیگیری و برقراری ارتباط مستمر و بیشتر با وزارتخانه ها دراین زمینه بسیار مهم است.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: همدان در حوزه پارک علم و فن آوری ظرفیت های زیادی دارد که می تواند به قطب و کشوری دراین بخش تبدیل شود.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.