پیشرفت ۸۰ درصدی ایمن‌سازی طرح‌های بازآفرینی همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ایمن‌سازی طرح‌های بازآفرینی مناطق مختلف شهر همدان در حال اجرا است و تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۸۰ درصدی ایمن‌سازی طرح‌های بازآفرینی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان داشت: از جمله ایمن‌سازی طرح‌های بازآفرینی این شهر می‌توان به طرح‌های دیوار کشی رودخانه حصار راه علی آباد و پوشش رودخانه حصار امام خمینی (ره) اشاره کرد.

حسینی اظهار داشت: دیوار کشی و پوشش کانال شمس آباد ملایر به طول ۲۱۰ متر با هدف ایمن سازی، با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال بهره برداری است.

او یادآور شد: ادامه اصلاح دیوار کشی و پوشش رودخانه حصار امام (ره) نیز با هدف ایمن سازی به طول ۵۵۰ متر در دست اجرا است و نزدیک به ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسینی بیان کرد: در شهرستان ملایر نیز طرح بهسازی فاضلاب در راستای افزایش کیفیت سطح زندگی اهالی محل و کمک به دستگاه‌های خدمات رسان با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان ادامه داد: در شهرستان نهاوند نیز به منظور ساماندهی مسیل اصلی شهر و ایمنی ساکنان محل، از محل تبصره ۱۸ مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان به عنوان کمک به شهرداری پرداخت شده است.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.