فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

فراکسیون وفاداری به مقاومت حمایت عربستان سعودی را از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان اعلام کرد هرگونه اقدام تجاوزکارانه‌ای که ممکن است آمریکا یا رژیم صهیونیستی علیه هر یک از طرف‌های محور مقاومت انجام دهند تهدید امنیت و ثبات بین المللی خواهد بود.

این فراکسیون رژیم سعودی را متهم کرد برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس که برخی رژیم‌های حوزه خلیج فارس در پیش گرفته اند؛ سرپوش ایجاد می‌کند.

ایهاب حماده یکی از نمایندگان فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد فراکسیون وفاداری به مقاومت بار دیگر سیاست عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها که برخی از رژیم‌های حوزه خلیج (فارس) در پیش گرفته اند؛ محکوم می‌کند.

او افزود: دولت آمریکا حامی تروریسم صهیونیست‌هاست و نیز مشوق این کار بود و تحت نظارت دولت آمریکا این عادی سازی صورت گرفته است. رژیم سعودی نیز متولی حمایت از این اقدام و ایجاد پوشش برای آن شده است.

او همچنین گفت: این فراکسیون بر خطرات و پیامد‌های این سیاست بر هویت منطقه و منافع ملت‌های منطقه تاکید می‌کند. فراکسیون وفاداری به مقاومت تماس‌های موجود و نشست‌ها و دیدار‌های مخفیانه یا علنی‌ای که میان سران رژیم صهیونیستی و مقامات رژیم‌های حوزه خلیج فارس برگزار می‌شود را محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد این اقدام‌ها با توجه به بیداری ملت‌های منطقه، نتایجی منفی برای عاملان آن به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار