ورودی های شهر ملایر زیر ذره بین نیروی انتظامی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: ورودی های شهر ملایر به شکل ۲۴ ساعته از سوی نیروهای انتظامی مورد پالایش و بازرسی قرار می گیرد.

ورودی های شهر ملایر زیر ذره بین نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین فارسی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر در بازدید از اجرای طرح منع رفت و آمد شبانه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه مردم ملایر این طرح را به خوبی اجرا کردند، بیان داشت: در شهر بجز موارد ضروری خوشبختانه مردم تردد نداشتند.

فارسی افزود: ورودی های شهر ملایر به شکل ۲۴ ساعته از سوی نیروهای انتظامی مورد پالایش و بازرسی قرار می گیرد و افرادی که ممنوعیت های تردد را رعایت نکنند بجز موارد ضروری از سوی عوامل انتظامی اعمال قانون می شوند‌.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به تاثیر خوب طرح کاهش ساعت کاری تا ساعت ۱۸ و کاهش ورودی بیماران به بیمارستان های ملایر و کاهش مرگ و میر و بیماران مراجعی یادآور شد: نتیجه طرح شهید سپهبد سلیمانی در بحث مراجعات به بیمارستان حدود یک هفته بعد و نتیجه بستری ها و مرگ و میر ها در حدود ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر مشخص خواهد شد.

فارسی ادامه داد: در صورتی که همچنان در وضعیت قرمز کرونا باقی بمانیم این محدودیت ها از سوی مسؤلان زیربط تمدید خواهد شد که امیدواریم با همکاری مردم از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت نارنجی یا زرد تبدیل شویم تا بتوانیم از محدودیت ها کم کنیم.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.