تلاش دونده ملی پوش برای همکاری با مربی آفریقایی

امیر مرادی دونده ملی پوش کشورمان درخواست جذب یک مربی آفریقایی را به فدراسیون دو و میدانی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر مرادی دونده ملی پوش کشورمان که در بازی‌های آسیایی جاکارتا توانست به مدال نقره دست پیدا کند پس از قطع همکاری با سجاد مرادی این روز‌ها بدون مربی به تمرین می‌پردازد و با توجه به این اتفاق تصمیم گرفته است تا یک مربی جدید را  انتخاب کند.

مرادی مکاتباتی را با یک مربی سرشناس آفریقایی انجام داده  که تا قبل از المپیک توکیو با این مربی تمرین کند و شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک افزایش بدهد.  

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که اعضای سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و نوسانات ارز از مرادی درخواست کرده‌اند تا یک مربی ارزان قیمت را برای همکاری انتخاب کند. حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت مربی مرادی چه خواهد شد  و آیا مسئولان با خواسته او موافقت می‌کنند یا خیر.

 امیر مرادی ضمن تایید این مطلب  گفت: شرایط تمرینی‌ام بد نیست، اما با توجه به اینکه بدون مربی تمرین می‌کنم تصمیم گرفته‌ام در فاصله باقیمانده تا شروع مسابقات گزینشی المپیک مربی جدیدی را برای خودم انتخاب کنم. من در حال مذاکره  با یک مربی اهل قاره آفریقا  هستم تا در صورت موافقت فدراسیون دو و میدانی، اعضای سازمان تیم‌های ملی و همچنین توافق با این مربی بتوانم زیر نظر او تمرین کنم. اگر شرایط به خوبی پیش برود تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم سهمیه المپیک را به دست آورم.  

تیم ملی دو و میدانی تاکنون ۲ سهمیه المپیک از سوی  احسان حدادی در پرتاب دیسک و حسن تفتیان در دوی ۱۰۰ متر به دست آورده است و مسئولان امیدوارند در فاصله باقیمانده تا پایان مسابقات گزینشی بتوانند چند سهمیه دیگر  را کسب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار