تعطیلی یک هفته‌ای ادارات اصفهان از فردا

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت فعالیت ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در هفته آینده تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان، با بیان اینکه بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت فعالیت ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در هفته آینده تعطیل است، اظهار کرد: تنها بخش‌هایی از ادارات که خدمات ضروری مانند دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز و بخش‌هایی از شهرداری‌ها، بازرسی، امداد و نجات و … ارائه می‌دهند، اجازه فعالیت دارند.

او ادامه داد: فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان به تشخیص بالاترین مقام دستگاه‌های اجرایی باید انجام شود و تصمیم بگیرند که بخش‌هایی از ادارات باید فعالیت خود را ادامه دهند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی مانند استانداری، فرمانداری‌ها و واحد‌های زیرمجموعه آن‌ها که مأموریت اساسی دارند، نیز با نظر بالاترین مقام دستگاه اجرایی باید به فعالیت‌های مربوطه خود ادامه دهند، بنابراین ادارات دولتی هفته آینده تعطیل هستند و تنها آن‌هایی که خدمات ضروری و خدمات اساسی ارائه می‌دهند، اجازه فعالیت دارند.

او تصریح کرد: تعطیلی ادارات از فردا هشتم آذر ماه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.