عملکرد انتظامی آذربایجان غربی در تامین ابعاد مختلف امنیت قابل تقدیر است

استاندار آذربایجان غربی گفت: تلاش پلیس در پیشگیری از بروز جرائم و مبارزه با مفاسد و مخلان امنیت روانی و اقتصادی جامعه منجر به تثبیت محیطی مناسب برای سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در نشست با فرمانده و روسای پلیس‌های تخصصی آگاهی و امنیت اقتصادی انتظامی استان و پس از استماع گزارش‌های ارائه شده در خصوص کاهش بزه و مقابله با مفاسد اقتصادی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرائی باید با اهتمام جدی در بحث نظارت و بازرسی نسبت به انجام تکالیف قانونی خود و کمک به پلیس در تامین امنیت روانی و بویژه اقتصادی اقدام نمایند.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از عملکرد انتظامی استان در تامین ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی امنیت گفت: تلاش پلیس در پیشگیری از بروز جرائم و مبارزه با مفاسد و مخلان امنیت روانی و اقتصادی جامعه منجر به تثبیت محیطی مناسب برای سرمایه گذاری شده است.

او  افزود: پلیس امنیت اقتصادی از طریق پیش بینی، پیشگیری، مقابله و مبارزه با انواع جرایم اقتصادی به ویژه قاچاق کالا می‌تواند به تولید داخلی و جهش تولید و در نهایت حفظ و ارتقاء آسایش عمومی کمک شایانی کند و گزارشات ارائه شده حاکی از این امر است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: امنیت یک تولید جمعی است و در تمام شرایط امری بدیهی بوده و مبارزه با فساد اقتصادی هم اگر عزم همگانی بر آن قرار نگیرد همه تلاش‌ها را خنثی و ضایع می‌کند.

شهریاری یادآور شد: قبل از اینکه فضای جرم به وجود بیاید در همان ابتدا با هشدار و مشاوره‌هایی که به حوزه‌های اقتصادی داده می‌شود باید سعی شود که جرم اقتصادی شکل نگیرد و نقش پلیس امنیت اقتصادی در این امر بسیار سنگین است.

او  گفت: پلیس با اقدامات هدفمند و جامع محور خود به خوبی توانسته شکوفایی و بالندگی جامعه را برای تحقق اهداف شعار سال محقق کند و آن هم ایجاد یک بستر امن و امنیتی پایدار برای توسعه، تولید و ارتقاء آن است.

مقام عالی استان خاطر نشان کرد: جلب مشارکت‌های مردمی و تقویت نظارت و عمل به وظایف قانونی توسط مدیران دستگاه‌های اجرائی می‌تواند کمک شایانی به پلیس برای تامین امنیت پایدار نماید.

در این نشست فرمانده و روسای پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی انتظامی استان گزارشی از اقدامات انجام یافته از جمله در خصوص افزایش کشف سرقت و مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه نمودند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.