ریالی از اعتبارات ورزشی آذربایجان غربی در شهر و یا استان دیگری هزینه نخواهد شد

استاندار آذربایجان غربی به دنبال ابهامات رخ داده در نامه وزیر ورزش و جوانان گفت:ریالی از اعتبارات ورزشی آذربایجان غربی در شهر و یا استان دیگری هزینه نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در پاسخ به حواشی رخ داده در فضای مجازی در خصوص دستور وزیر ورزش و جوانان به مدیرکل ورزش استان در پاسخ به درخواست یکی از نمایندگان محترم مردم شریف ارومیه در مجلس تصریح کرد: به احتمال زیاد اشتباهی در این رابطه رخ داده است. با این وجود ریالی از اعتبارات استان در بحث ورزش و یا سایر حوزه‌ها در هیچ کجا به غیر از آذربایجان غربی هزینه نخواهد شد.

 محمدمهدی شهریاری با تاکید بر اینکه قانون هیچ گاه اجازه نمی‌دهد تا اعتبارات یک استان که بر اساس ساز و کار مشخص سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعیین می‌گردد در شهر و یا استان دیگری هزینه شود افزود: در نامه‌ای که در فضای مجازی موجب دل نگرانی ورزش دوستان استانی شده نیز به طور قطع اشتباه سهوی رخ داده و این اطمینان خاطر را به مردم استان می‌دهیم که خدمتگزارانشان در استان نسبت به صیانت از حق و حقوق آن‌ها با تمام توان تلاش می‌کنند.

او گفت: توجه به زیرساخت‌های ورزشی یکی از اولویت‌های استان است و در این خصوص رشد اعتبارات ورزشی در چند سال اخیر گویای این امر است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.