برگشت ۶ هزار خودرو از مبادی ورودی شهر‌های فارس

رئیس پلیس راه شمال فارس از برگشت ۶ هزار خودرو از مبادی ورودی به شهر‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی با اشاره به محدودیت‌های تردد در فارس، گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون از ورود ۶ هزار خودرو به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی جلوگیری شد و به ۱۳ هزار خودرو تذکر لسانی داده شد.

او افزود: در طرح جامع محدودیت‌های کرونایی، ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به شهر‌ها ممنوع است که از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۴۵۰۰ خودرو توسط ماموران و از طریق دوربین‌های ثابت مستقر در جاده‌های مواصلاتی استان مشمول جریمه‌های ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی شده‌اند.

سرهنگ دهقانی ادامه داد: ۴۲۰۰ خودرو توسط دوربین‌ها و ۳۰۰ خودرو توسط ماموران به دلیل تخلف از مقررات ایجاد شده اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با قدردانی از همراهی، مسئولیت پذیری و مشارکت همگانی مردم در اجرای تصمیم مسئولان امر برای تسریع در قطع زنجیره انتقال و ریشه‌کنی این ویروس، گفت: در این طرح شاهد انسجام و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول با پلیس نیز بوده‌ایم.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا نیز با اشاره به همکاری مطلوب مردم به خصوص صاحبان مشاغل و اصناف، گفت: از ابتدای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی ۱۳۷ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شدند.

عبدالرضا قاسم‌پور همچنین با اشاره به ممنوعیت سفر مبتلایان به بیماری کرونا بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته افرادی که تست کرونای آن مثبت شده است نمی‌توانند از سیستم‌های حمل و نقل هوایی و اتوبوس استفاده کنند.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار