سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن؛

با بازیکنان هم قسم شدیم تا متفاوت‌تر از قبل ظاهر شویم

مژگان مدایم زاده گفت:ما باید در هر بازی که مانند فینال است به برد برسیم تا بتوانیم به هدف نهایی که حضور در پلی‌آف است، دست یابیم، ما هم قسم شدیم که امسال تیم متفاوتی نسبت به قبل باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مژگان مدایم زاده سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل هیات فوتبال البرز گفت: بابت پیروزی اولین بازی و کسب سه امتیاز به شاگردانم تبریک می‌گویم. ما سه ماه است که به صورت مستمر تمرین داریم و مزد زحماتمان را گرفتیم.

او ادامه داد: تیم البرز فوق العاده بود و بازی خوبی را از خود نشان داد. امیدواریم ما نیز همین روند را بتوانیم ادامه دهیم و از گروه صعود کنیم.

مدایم زاده در خصوص تغییراتی که در نیمه دوم نسبت به نیمه اول در سبک بازی به وجود آمد توضیح داد: ما بعد از ۸ماه تعطیلی اولین بازی رسمی را آغاز کردیم و در نیمه اول هر دو تیم قصد محک زدن داشتند. در نیمه دوم با شناختی که از حریف پیدا کرده بودیم توانستیم برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کنیم و خوشبختانه به هدف رسیدیم.

سرمربی بانوان سبزپوش ذوب‌آهن در خصوص انتخاب بازیکنان در فصل جدید عنوان کرد: ذوب‌آهن در سال‌های گذشته همواره جوانگرایی را مد نظر قرار داده بود، امسال با توجه به اهدافی که باشگاه و مدیرعامل برای ما تعیین کرده بودند تصمیم گرفتیم در کنار جوانان از بازیکنان باتجربه هم استفاده کنیم تا بتوانند نکات خوبی را به تیم انتقال دهند.

مدایم زاده در خصوص دربی هفته آینده به میزبانی سپاهان گفت: با اینکه سپاهان بازیکنان خوبی را جذب کرده، اما پیروزی امروز ما قطعا تاثیرگذار خواهد بود و بازی دیدنی و حساسی را پیش رو داریم.

او در خصوص حضور زهراخواجوی و تاثیر آن بر سبک بازی این تیم گفت: خواجوی بازیکن ارزشمندی ا‌ست و خرید این بازیکن را مدیون تمام تیم هستم. حضور او در بازی پشتوانه محکمی برای بازیکنان است و به سبک هجومی تیم کمکی زیادی می‌کند.

مدایم زاده در پایان در مورد تغییر نحوه برگزاری بازی‌ها به گروهی اذعان کرد: ما باید در هر بازی که مانند فینال است به برد برسیم تا بتوانیم به هدف نهایی که حضور در پلی‌آف است، دست یابیم. ما هم قسم شدیم که امسال تیم متفاوتی نسبت به قبل باشیم.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.