لیبرمن: نتانیاهو توانایی های نظامی حماس را مخفی می کند

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی از نتانیاهو و وزیر جنگ این رژیم به دلیل مخفی کاری درباره توانایی های جنبش حماس انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی، نخست وزیر و نیز وزیر جنگ کنونی این رژیم را متهم کرد حقایق مربوط به ارتقای توانمندی های نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در نوار غزه را از صهیونیست های شهرک نشین پنهان می کنند.

بر این اساس، وی افزود نوار غزه دست کم هر روز دو موشک تولید می کند که برخی از آنها تا منطقه الخضیره نیز می رسد.

لیبرمن گفت حماس در حال ارتقای موشک های کروز و مهمات خوشه‌ای و پهپادهای مجهز به موتور جت است. وی خطاب به میخائیل بیتون، جانشین وزیر جنگ اسرائیل گفت: آیا می دانی اگر منازعه ای رخ دهد این ارتقای توانایی حماس به چه معناست؟ آیا می دانی چه بهایی ما پرداخت خواهیم کرد؟ چرا نخست وزیر چنین چیزی را پنهان می کند؟ من اگر جای تو بودم همه روسای مناطق اطراف غزه را برای دیدار با وزیر جنگ دعوت می کردم تا برای آنها شرح بدهم برنامه اش برای مقابله با موشک‌های کروز و مهمات خوشه ای چیست؟

لیبرمن این پرسش را مطرح کرد که وزیر جنگ برای تعامل با ارتقای توانایی‌های جنگی حماس چه برنامه ای دارد. او تعامل بنی گانتس و نتانیاهو را غیر مسئولانه خواند و افزود این قابل تحمل نیست. به نخست وزیر تکرار می کنم امروز در نوار غزه دست کم دو فروند موشک تولید شد که برخی از آنها به الخضیره نیز می رسند.

لیبرمن در حساب کاربری خود در فیس بوک نیز نوشت: روشن است گانتس نه تنها نخست وزیر جانشین، بلکه وزیر جنگ جانشین نیز هست.

وی با اشاره به سفر اخیر نتانیاهو به عربستان سعودی، پرسید: آیا در هیچ جای دیگری در جهان وزیر جنگی پیدا می شود که از توافقنامه های فروش تسلیحات و تجهیزات نظامی به برخی کشورهای همسایه بی اطلاع باشد یا از سفر نخست وزیر به یک کشور خارجی که همچنان یک کشور دشمن تلقی می شود خبر نداشته باشد؟

آویگدور لیبرمن، رئیس حزب موسوم به اسرائیل خانه ما در زمان وزارت جنگش قول داده بود به اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس ۴۸ ساعت مهلت می‌دهد تا اجساد شماری از سربازان صهیونیست را در نوار غزه بازگرداند و یا در غیر این صورت او را ترور خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امیر
۱۹:۳۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
به امید مرگ و نابودی شما صهیونیست ها
پست تر از شما تو دنیا وجود نداره چون با نامردی و بزدلی دانشمندان ما را ترور میکنید اگر یه جو وجود داشتین رو در رو میجنگیدین
آخرین اخبار