ورزشگاه فولادشهر میزبان خوبی برای لیگ برتر بانوان است

کاپیتان تیم هیات فوتبال البرز گفت:امروز در زمین چمن خوبی بازی کردیم، خوب است تا بقیه تیم‌ها هم در زمین اصلی باشگاه بازی‌ها را برگزار کنند و این موضوع که این زمین مخصوص آقایان یا صرفا بانوان است را شاهد نباشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سارا قمی کاپیتان تیم هیات فوتبال البرز در کنفرانس خبری پس از بازی امروز مقابل ذوب آهن گفت: بیست دقیقه اول بازی در دست ما بود و موقعیت‌های خطرناکی داشتیم. اما تجربه کم بازیکنان تیم ما باعث شد تا بعد از دریافت گل اول تا ده دقیقه شیرازه تیم از دست برود و ضد حملات به سمت دروازه ما افزایش پیدا کند. باید قبول کنیم که بازیکنانی که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند روحیه و انگیزه سایر بازکنان با تجربه را ندارند. تیم ذوب آهن هم بازیکنان خوبی دارد و پیش بینی میکردیم میزبان ما تلاش زیادی برای کسب امتیاز این بازی کرده باشد

او که سال‌های متمادی به عنوان کاپیتان در تیم ملی حضور داشته، با اشاره به خبر خداحافظی اخیرش از تیم ملی گفت: خداحافظی ام از تیم ملی به حضورم در لیگ برتر مربوط نیست و این دو مقوله جدا از هم است. بلاخره هر آمدنی رفتنی دارد.،الان تمام تمرکزم روی تیم البرز است و بازیکنان جوانی را به تیم اضافه کردیم و هدفمان کمک به پیشرفت آن‌ها است تا بتوانیم بازیکنان حرفه‌ای به لیگ اضافه کنیم. چرا که با آموزش به بازیکنان جوان از طرفی به تیم ملی نیز کمک شایانی خواهد شد.

کاپیتان تیم هیات فوتبال البرز در خصوص تمرین در شرایط کرونا گفت: تمریناتمان به صورت مستمر پیگیری می‌شود، اما نمی‌توان گفت که این روز‌ها بدون استرس طی می‌شود. متاسفانه امروز نیز دو تن از بازیکنان اصلی را به دلیل ابتلا به کرونا در بازی نداشتیم. شرایط سفر‌ها و بازی‌هایی که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شوند نیز برای ما استرس زاست تا مبادا بازیکنان در خطر ابتلا قرار نگیرند.

قمی همچنین در خصوص تغییر ساعت بازی‌ها از ۱۰ صبح به ۱۴ اذعان کرد: حدود ۱۰ سال است که بازی هایمان در ساعت صبح برگزار می‌شود و طول میکشد تا با شرایط زمانی جدید عادت کنیم. با توجه به اینکه در آستانه فصل زمستان و کاهش دما هستیم برگزاری بازی‌ها در این ساعت به نفع همه است.

او در پایان ضمن تمجید از میزبانی اصفهان در بازی‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تصریح کرد: امروز در زمین چمن خوبی (ورزشگاه فولاد شهر) بازی کردیم و من دومین بار است که بازی در این زمین را تجربه میکنم. خوب است تا بقیه تیم‌ها هم در زمین اصلی باشگاه بازی‌ها را برگزار کنند و این موضوع که این زمین مخصوص آقایان یا صرفا بانوان است را شاهد نباشیم.

 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.