دادگاه تجدید نظر پنسیلوانیا شکایت ترامپ را رد کرد

دادگاه تجدید نظر ایالت پنسیلوانیا شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ از نتیجه انتخابات را به دلیل نبود شواهد کافی رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاه تجدید نظر ایالت پنسیلوانیا امروز جمعه شکایت ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا را از نتیجه انتخابات رد کرد.

یک دادگاه تجدید نظر در شهر «فیلادلفیا» اعلام کرد که ستاد انتخاباتی ترامپ شواهدی مبنی بر وجود تقلب در انتخابات ارائه نداده است.

رئیس جمهور آمریکا، در پیامی در ادامه اظهاراتش درباره تقلب در انتخابات از اضافه شدن هزاران رأی به آرای انتخاباتی «جو بایدن» رقیب دموکراتش سخن گفت.

او در پیامی توییتری نوشت: «خبر مهم: ناظر صندوق رأی ایالت پنسیلوانیا اعلام کرد حافظه یو‌اس‌بی این ایالت هزاران رأی به بایدن اضافه کرده است. به گفته او یک یو اس بی گم شده و هر بار به بایدن ۵۰ هزار رأی اضافه شده است.»

ترامپ روز پنج‌شنبه در نشست مطبوعاتی خود گفت اگر مجمع برگزینندگان، جو بایدن را برنده انتخابات معرفی کند، کاخ سفید را در ۲۰ ژانویه ترک می‌کند. با این حال، او اظهار کرد که آمادگی پذیرش شکست در انتخابات را ندارد.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این پرسش که اگر کالج الکترال رای به پیروزی بایدن بدهد، آیا کاخ سفید را ترک می‌کند، گفت: مطمئنا این کار را خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار