قاضی زاده هاشمی: ترور «فخری زاده» نتیجه اقدامات جریان «غرب گراست

نایب رئیس اول مجلس گفت: ترور ناجوانمردانه شهید «فخری زاده» نتیجه اقدامات جریان «غرب گرا» در کشور است، جریانی که تلاش می‌کند راه را برای ارائه اطلاعات گوناگون به خارج از کشور باز کنند.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت محسن فخری زاده یکی از دانشمندان کشور را تبریک و تسلیت گفت.

مشروح پیام به شرح زیر است:

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ-سوره حج، آیه ۳۹

شهادت جانسوز و جانگداز محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند و بار‌ها تجربه هم کسب کرده باشند که با اقدامات تروریستی آن‌ها مسئولان کشور در راه خدمت به کشور و مردم از هیچ تلاش و کوششی عقب نشینی نخواهند کرد و اینگونه اقدامات مذبوحانه و وقیحانه تروریستی نه تنها اراده ملت بزرگ ایران را ضعیف‌تر نمی‌کند بلکه اراده و تصمیم مردم و مسئولان را برای ادامه راه خود محکم‌تر خواهد کرد و قدم‌ها استوارتر می‌شود؛ همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «با ریختن خون عزیزان ما، تأیید شد انقلاب ما. بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.»

ترور دانشمندان و بزرگان علمی و تحقیقاتی کشور نه تنها در روند رشد و پیشرفت کشور تأثیری نخواهد داشت بلکه انگیزه‌ها را برای سرعت بخشی به انجام پروژه‌های علمی و تحقیقاتی در زمینه‌های موشکی و هسته‌ای را تقویت می‌کند، زیرا ما هزاران «فخری زاده» در کشور داریم که با اراده‌ای مستحکم‌تر برای گرفتن انتقام سخت از دشمنان این مرز و بوم به میدان خواهند آمد تا جای خالی شهید بزرگوار فخری زاده احساس نشود؛ بر همین اساس برنامه‌های صنعت هسته‌ای و موشکی کشور نه تنها به عقب نمی‌افتد بلکه سرعت رشد و پیشرفت در این دو صنعت کشور بیشتر خواهد داشت.

البته این ترور ناجوانمردانه نتیجه اقدامات و تلاش‌های جریان «غرب گرا» در کشور است، جریانی در داخل کشور که همواره چشم امید به غرب دوخته اند و تلاش می‌کنند راه را برای ارائه اطلاعات گوناگون به خارج از کشور باز کنند تا درخواست‌های کشور‌های غربی تأمین شود؛ این اقدامات و تلاش‌های آن‌ها نه تنها دستاوردی برای کشور نداشته و نتوانسته منافع اقتصادی مردم را تأمین کند بلکه باعث می‌شود که اطلاعات امثال فخری زاده‌ها در اختیار دشمنان قرار بگیرد و باعث شود چنین دردی بر آلام مردم عزیز ایران اسلامی افزوده شود.

از کلیه دستگاه‌های امنیتی و قضائی کشور می‌خواهم عوامل این حادثه را هر چه زودتر شناسایی و محاکمه کنند. از وزارت امور خارجه نیز انتظار می‌رود پیگیری‌های حقوقی در سطح بین الملل با سرعت و قاطعیت پیگیری می‌شود و گزارش‌های این اقدامات نیز به مجلس شورای اسلامی ارائه شود».


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار