شهادت شهید فخری‌زاده رونق بیشتری به دستاورد‌های علمی کشور خواهد بخشید / ضرورت واکنش قاطعانه و سریع در برابر ترور‌ها

دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و مسئولان و نهادها شهادت دانشمند برجسته کشور را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی شهادت شهید محسن فخر زاده دانشمند هسته ای و معاون پژوهشی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران  دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و مسئولان و نهادها شهادت دانشمند برجسته کشور را تبریک و تسلیت گفتند.

دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته کشورمان را فخر ایران نامید و شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

این دبیرخانه شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی، به خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض کرد.

دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اعلام کرد: بار دیگر دستان جنایتکار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

این دبیرخانه با اعلام اینکه اکنون شهادت او قطعا رونق بیشتری به دستاورد‌های علمی کشور خواهد بخشید افزود: استاد و مجاهد شهید «محسن فخری زاده» در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود و پس از آن با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد‌های خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور شد و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای گردید.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی هم با صدور پیامی جنایت ایادی استکبار در ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کردند.

آیت الله دری و سید علی آقازاده در پیام مشترکی شهادت مظلومانه این دانشمند خدوم و مدیر توانمند عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را تسلیت گفتند و بر ادامه راه او به دست شاگردان برومند و وفادار این مکتب تاکید کردند.

در این پیام آمده است اینگونه اقدامات تروریستی نشان دهده ضعف و استیصال دشمنان جمهوری اسلامی است و تزلزلی در پایبندی مردم وفادار و انقلابی کشورمان به آرمان‌های نظام اسلامی ایجاد نمی‌کند.

آیت الله دری و آقای آقازاده در این پیام تاکید کرده اند خون ارزشمند این شهید، ملت بزرگ ما را در راه اسلام و نظام اسلامی و مقابله با توطئه‌گران مقاوم‌تر و مصمم‌تر و رژیم غاصب و مزدور صهیونیستی را رسواتر از قبل خواهد کرد.

در این پیام تصریح شده ایران اسلامی در برابر این جنایت ساکت نخواهد بود و اجازه تکرار آن را به تروریست‌های صهیونیستی نمی‌دهد.

ضرورت واکنش قاطعانه و سریع در برابر ترور‌ها

حوزه مقاومت بسیج امام علی صدا و سیمای استان مرکزی هم  خواستار واکنش قاطعانه و سریع در برابر چنین ترور‌هایی شد.

در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی
"ما ملت شهادتیم"، اما ...

بار دیگر نقاب از چهره پلید استکبار جهانی و صهیونیست‌های خبیث افتاد و یکی دیگر از بزرگمردان ایران اسلامی به دست این تروریست‌های جنایتکار به قافله شهیدان پیوست.

بسیجی سرافراز شهید محسن فخری زاده که در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان اسلام سینه سپر کرده بود و پس از آن دوران، راه پرافتخارش را در عرصه دانش هسته‌ای و تقویت توان دفاعی کشور ادامه داده بود سرانجام پاداش جهاد طولانی خود را با غلطیدن در خون پاک خود گرفت.

پرواضح است که "شهادت هنر مردان خداست" و همانطور که شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی گفته بود "ما ملت شهادتیم" و به حرکت در این مسیر باشکوه افتخار می‌کنیم، اما سکوت در برابر بانیان اینگونه اقدامات ددمنشانه را نیز جایز نمی‌دانیم و واکنش قاطعانه و سریع در برابر چنین ترور‌هایی را ضروری  می‌دانیم؛ و البته جای بسی تاسف است که با وجود این اقدامات، هنوز هم برخی خواب مذاکره با شیطان بزرگ و رابطه با آمریکا را می‌بینند و از دست چدنی مستکبران که با دستکش مخملی پوشانده شده غافلند.

ما بسیجیان حوزه امام علی صدا و سیمای استان مرکزی عروج ملکوتی شهید فخری زاده را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده این شهید والامقام و آحاد ملت ایران تبریک و تسلیت می‌گوییم و از مسئولان می‌خواهیم با گرفتن انتقام خون این شهید عزیز هم مرهمی بر داغ فراق او بگذارند و هم دشمنان پلید نظام اسلامی را متوجه عواقب اقدامات جنایتکارانه شان کنند.

باشد که خون پر برکت این شهید عزیز، مایه عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی و تقویت راهبرد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان شود ان شاءالله.

والسلام علیکم و رحمت الله

حوزه مقاومت بسیج امام علی صدا و سیمای استان مرکزی

بیانیه معاونت عمرانی استانداری  مرکزی در پی شهادت شهید فخری زاده 

معاون عمرانی استاندار مرکزی هم در پیامی  شهادت شهید محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرّحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت دانشمند برجسته، مجاهد و نخبۀ دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را به عموم ملت بزرگوار ایران اسلامی و جهاد گران عرصه علم و خودکفایی کشور بویژه همرزمان و همسنگران آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.