جزئیات تعطیلی ادارات در مازندران

برخی ادارات در شهر‌های قرمز مازندران در هفته جاری تعطیل است و سایر ادارات با سقف یک سوم یا دو سوم کارکنان باید فعال باشند.

رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با توجه به مصوبه سازمان اداری استخدامی کشور در خصوص تعطیلی یک هفته‌ای ادارات و دستگاه های اجرایی مقرر شد در شهر‌هایی با وضعیت قرمز تعطیلی هفته جاری اعمال شود.

او با بیان اینکه عالی‌ترین مقام دستگاه اجرایی عدم الزام رعایت سقف حضور حداکثری یک سوم کارکنان را اجرایی باید بکند، افزود: مصوبه‌ای برای تعطیلی سراسری ادارات نداریم و اعلام محدودیت‌ها بر اساس ابلاغ طرح جامع مدیریت هوشمند و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: دستگاه‌های اجرایی بجز دستگاه‌های حاکمیتی مانند استانداری و فرمانداری و دستگاه‌های خدمات رسان مانند بانک‌ها و سازمانهای ارائه دهنده خدمات بهداشت  و درمانی شامل این طرح نمی‌شوند و باید فعال باشند.

صفری افزود: حضور در این دستگاه‌های اجرایی نیز بر اساس ضوابط طرح جامع مدیریت هوشمند و یک سوم کارکنان است.

او با بیان اینکه حضور مدیران کل، روسای سازمان‌هایی که در این هفته تعطیل هستند در محل کار برای پاسخگویی به مردم الزامی است، ادامه داد: جرئیات بیشتر تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی امروز در جلسه ستاد ملی کرونا اعلام و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار