پیام نماینده ولی فقیه در استان همدان در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان برجسته کشور را تبریک و تسلیت گفت.

پیام نماینده، ولی فقیه در استان همدان در پی شهادت دکتر فخری‌زادهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان برجسته کشور را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
دشمنان کینه توز کوردل و وابسته به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی یکبار دیگر در اقدامی ددمنشانه با زمین ریختن خون پاک یکی دیگر از دانشمندان و مدیران خدوم ایران اسلامی اوج خباثت خود را نشان دادند.

با افسوس فراوان شهادت دکتر «محسن فخری زاده»؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که عمر پاک و پرثمر خود را در راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی صرف کرد را به محضر حضرت، ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خانواده آن شهید گرانقدر و همکاران و دوستانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم که روح پاک آن شهید بر خوان با کرامت سالار شهید حضرت حسین ابن علی (ع) میهمان باشد.

قطعا انتقام و مجازات عاملان این اقدام جنایتکارانه مطالبه و خواست مردم عزیز و انقلابی است که امیدوارم با تیزهوشی نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی این خواست مهم محقق شود.
حبیب الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.