بیانیه سازمان علمی و پژوهشی استان همدان

در اسرع وقت پاسخی کوبنده‌ای به آمران شهادت دانشمند هسته‌ای کشور باید داد

بیانیه سازمان علمی و پژوهشی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان طی بیانیه‌ای شهادت محسن فخری زاده را تسلیت و این اقدام بذدلانه را محکوم نمودند.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به نمایندگی از جامعه بسیجیان عرصه علم و پژوهش این استان، طی بیانیه‌ای شهادت محسن فخری زاده را تسلیت و این اقدام بذدلانه را محکوم نمودند.
در متن این بیانیه آمده است:
به نام خداونددرهم کوبنده ستمگران!
بار دیگر دستان ناپاک وخون آلود خفاشان کمینْ جُسته درتاریکی ها، جاسوسان وتروریست‌های نفوذی دولت‌های تروریست و امپریالیسم جهانی، ازآستین کثیفشان بیرون آمد و در عملیات کمین تروریستی ناجوانمردانه و نابرابر، یکی ازفرزندان و دانشمندان برجسته‌ی هسته‌ای این سرزمین خدایی رابه خاک وخون کشیدند!

این ترور وحشیانه نشان داد که دشمنان در مقابل شکیبایی ما جسورتر خواهند شد و اگر چشمان مسئولین به تغییر سیاست آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران باشد چشمان ملت مکرر به خون عزیزانش رنگین می‌شود. خانه نخبگان سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان همدان ضمن محکومیت این اقدام خبیثانه از مسئولین می‌خواهد که در اسرع وقت پاسخی کوبنده به آمران آن بدهد تا کیفر جنایاتشان را به عیان ببینند.
'وسیعلم الذین ظلمو‌ای منقلب ینقلبون'
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.