پروژه‌ای که به تصویب رسید، اما تکمیل نشد!

فرماندار بافق در مورد طولانی شدن پروژه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد بافق توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق بر ضرورت تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد تا پایان سال تاکید کرد و گفت: بعد از پنج سال موضوع نقدینگی و تخصیص اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد بافق حل شده است.

او افزود: امیدواریم با پیگیری و جدیت کارفرما و پیمانکار این پروژه تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

فرماندار بافق به همراه معاون سیاسی فرمانداری با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد بازدید و از نزدیک در روند تکمیل آن قرار گرفت.

پروژه فاز دوم مجتمع فرهنگی هنری ارشاد بافق از پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان یزد است که در سال ۱۳۹۴ به تصویب رسید و در آن زمان با توجه به برآورد‌های روز مبلغ  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل آن پیشنهاد شد، ولی به علت کمبود اعتبار تنها با یک میلیارد تومان آن موافقت شد که پس از ابلاغ اعتبار در پایان سال ۱۳۹۵ و پس از طی مراحل قانونی،  قرارداد تکمیل مجتمع در ابتدای سال ۱۳۹۶ منعقد شد.

این پروژه هزار متر مربع زیر بنا دارد وشامل گالری نمایشگاهی، سالن آمفی تئاتر،  بلک باکس، فضا‌های نمایشگاهی آموزشی و بوفه‌هایی برای عرضه محصولات فرهنگی است.

تلفیقی از معماری سنتی و مدرن از مهم‌ترین ویژگی‌های این سازه است و بیشتر فضا‌های آن با رویکرد معماری بومی و سنتی و نمایی آجری در حال ساخت بود.

در صورت تکمیل این پروژه کمبود‌های فضای فرهنگی، نمایشگاهی و آ موزشی و اجرای فعالیت‌های هنری مرتفع می‌شود.

گفته شده این پروژه حدود دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اکنون دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار