پیام تسلیت مسوولان استان در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه کاشان در پیامی شهادت دکتر فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

باردیگر مزدوران ونوکران حلقه بگوش استکبار جهانی وصهیونیست‌های از خدابی خبر با دستور اربابان کثیف خوددرجنایتی نا جوانمردانه یکی دیگر از فرزندان خدوم وشایسته نظام وانقلاب اسلامی را مورد سوقصد قرار داده وبه شهادت رساندند.

به عنوان خادمین شما مردم شهید پرور در مجلس شورای اسلامی از نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهیم نسبت به شناسایی، دستگیری و اشدّ مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات لازم را بعمل آورند. امروز راه مماشات و مسامحه بسته است و انتقام گرفتن از آمران بزدل و عاملان این جنایت‌های بزرگ است که هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشت این ترور‌ها را برای آن‌ها مشخص خواهد کرد.

شهادت دکتر محسن فخری زاده مهابادی را محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم این شهید سرافراز و ملت قهرمان ایران، نیرو‌های مسلح، جامعه علمی کشور، هم استانی‌های عزیز و مردم مهاباد اردستان تبریک و تسلیت عرض مینماییم.

به دشمنان و مزدوران آن‌ها اعلام می‌نماید منتظر انتقام سخت سربازان ولایت و انقلاب باشند.

بعدازظهر دیروز، جمعه، عناصر تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری‌زاده مهابادی، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را در شهر آبسرد (تهران) مورد حمله قرار دادند و این دانشمند ایرانی را به شهادت رساندند.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان هم در پیامی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده از دانشمندان صنعت دفاعی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، همسنگران و همکاران ایشان تبریک و تسلیت گفت.

در پیام آیت الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به اینکه رد پای رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته‌ای به چشم می‌خورد، تاکید کرده است: دست جنایتکارانه دشمنان انقلاب اسلامی با هدف ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی راه به جایی نخواهد برد و بی‌گمان، همت دانشمندان و استادان و دانش‌پژوهان کشور، این انگیزه خباثت آلود را ناکام گذاشته و راه شهید دکتر محسن فخری‌زاده ادامه خواهد یافت.

امام جمعه کاشان خاطر نشان کرده است: این گونه اقدامات مذبوحانه و وقیحانه نه تنها اراده ملت بزرگ ایران را ضعیف‌تر نمی‌کند، بلکه اراده و تصمیم مردم و مسئولان را برای ادامه راه خود محکم‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.