ما خط انتقام را دنبال خواهیم کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ما خط انتقام را دنبال خواهیم کرد و دشمن ضربه جبران‌ناپذیری را بابت این جسارت خواهد خورد.

ما خط انتقام را دنبال خواهیم کردحجت‌الاسلام هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه ما خط انتقام را دنبال خواهیم کرد و دشمن ضربه جبران‌ناپذیری را بابت این جسارت خواهد خورد، بیان کرد: دشمن بداند که از جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهد بود.

او با اشاره به اینکه به محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، افزود: برنامه این ترور و ترور‌های قبلی از جمله شهادت سردار قاسم سلیمانی بسیار حساب‌شده و هوشمندانه بود.

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه دشمنان به دنبال افراد ممتاز و برجسته نظام جمهوری اسلامی هستند تا آنان را حذف کنند، ادامه داد:به گفته رهبر معظم انقلاب باید عاملان و آمران این جنایت محاکمه شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: دشمنان می‌خواهند به مردم وانمود کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند اقتصاد خود را سراپا نگاه دارند، اما مردم همیشه در صحنه بودند و با مقاومت و ایستادگی خود در مقابل مشکلات و سختی‌ها توانستند به دشمنان ثابت کننددر این باره نمی‌توانند به هدف خود برسند.

او ادامه داد: طراحی ترور این دانشمند برجسته هسته‌ای بسیار دقیق و از پیش برنامه‌ریزی شده در آستانه سالروز شهادت شهید شهریاری بود که حامل  پیام سازش است.

حجت‌الاسلام نظیری عنوان کرد: شهید فخری‌زاده شخصیت بی‌نظیر هسته‌ای بود که اقدام اخیر او درخصوص ساخت داروی درمان کرونا یکی از محور‌های استراتژیک جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

او اظهار داشت: این اقدام او باعث حرکت رو به جلوی نظام جمهوری اسلامی ایران و ظهور و بروز در مجامع بین‌المللی است و نباید غافل شد که پیشرفت دانش هسته‌ای، پزشکی و نظامی و دفاعی ما باعث خشم استکبار جهانی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: امروز مردم ما باید حواسشان باشد که از حاکمیت و مسئولین این را مطالبه کنند که ما می‌خواهیم روی پای خودمان بایستیم و وابستگی خود را به غرب و بیگانه کم کنیم.

حجت‌الاسلام نظیری با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی در فضای جامعه است، ابراز داشت: با ایجاد گرانی، تورم و فشار به اقتصاد کشور و معیشیت مردم به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند که مردم باید هوشمندانه این نقشه دشمن را نقشه برآب کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدانبا بیان اینکه تنها راه مقاومت تکیه برتولیدات داخلی است، تاکید کرد: القای این معادله به جامعه از سوی دشمن که گرانی و تورم نتیجه مقاومت و تحریم و نتیجه تحریم ضعف است باید گفت، این حقیقت ندارد و مردم باید بدانند که مقاومت سختی به دنبال دارد لذا صبر مشکلات و تحمل سختی‌ها را تا رسیدن به پیروزی در پیش گیرند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار