فوت ۲۲ بیمار کرونایی در اردبیل/ کرونا بی محابا قربانی می‌گیرد

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان فوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در این استان از فوت ۲۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۶۸ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

او با بیان اینکه ۵۳ نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان اردبیل بهبود یافته اند اظهارداشت: هم‎اکنون ۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی این استان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بستری ۴۷۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: بیشتر تخت‌های بیمارستانی در اشغال بیماران کرونا در سطح استان اردبیل است.

حبیب زاده تصریح کرد: هم اکنون شهر‌های اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت قرمز، گرمی، خلخال، نیر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و نمین، بیله سوار، کوثر و سرعین در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.