کد خبر: ۷۵۷۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر : ۷۵۷۵۰۴۰

رعايت حقوق مسافر از سوی شركت‌های هواپيمایی شفاف سازی می‌شود

به منظور رعايت حقوق مسافران، عملكرد شركت‌های هواپيمايی بر روی سامانه سازمان هواپیمایی کشوری نمايش عمومی داده می‌شود.

رعايت حقوق مسافر از سوي شركت هاي هواپيمايي شفاف سازي مي شودبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به لزوم رعايت حقوق مسافر در پروازها، شفافيت نحوه ارائه خدمات و تسهيلات شركت‌های هواپيمايی و تحقق هرچه بيشتر اهداف نظارت و پايش سازمان بر عملكرد شركت‌های هواپيمايی از جهت رعايت حقوق مسافر و همچنين ايجاد شرايط رقابتی و حق انتخاب و اختيار در دريافت تسهيلات بليت برای مسافران، امكان رويت و مطالعه عملكرد شركت‌های مذكور در سامانه سازمان هواپیمایی کشور فراهم می‌شود.

لذا از تاريخ اول دی ماه امسال، نمودار ميزان و درصد شكايات، نحوه پاسخگویی به مسافران و خدمات و تسهيلات ارائه شده توسط شركت‌های هواپيمايی به صورت ماهانه در سايت سازمان به نشانی www.cao.ir بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است، مسافران می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
مطالب پیشنهادی وب
اخبار پیشنهادی
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر