۳۹۴ واحد صنفی از آغاز محدودیت‌ها در سیستان‌وبلوچستان پلمب شدند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: ۳۹۴ واحد صنفی متخلف از اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از ۲۰ آبان تاکنون در این استان پلمب شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود شهرکی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: با تلاش بازرسان این سازمان و طی برگزاری گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از ۲۰ آبان تا هفتم آذر افزون بر۲۳ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی سیستان‌وبلوچستان انجام شد.

او افزود: در این بازرسی‌ها به سه هزار و ۲۸۲ واحد صنفی سیستان‌وبلوچستان تذکر و اخطار داده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: ۳۹۴ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکردند نیز در طی برگزاری گشت‌های مشترک پلمب و میزان تحقق بازرسی‌ها در سطح استان ۸۷ درصد برآورد شده است.

او تصریح کرد: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحد‌های صنفی گروه‌های ۲، سه و چهار موظف به رعایت آن هستند.

شهرکی افزود: واحد‌های صنفی گروه یک نیز به دلیل تامین مایحتاج مردم و خدمات‌رسانی مناسب باید بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش ویژه انجام داده و هنگام خدمات‌رسانی به فاصله‌گذاری اجتماعی توجه داشته باشند.

او تصریح کرد: در طی گشت‌های مشترک با هرگونه ناهنجاری در حوزه اصناف که سلامت جامعه را به خطر بیاندازد برخورد جدی انجام شده و پاساژ‌ها و واحد‌های صنفی که کرکره آن‌ها به صورت نیمه‌باز باشد به عنوان فعال تلقی و پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار