محدودیت کرونایی با جریمه ۸۱۴ خودرو در آذربایجان‌شرقی همراه بود

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: ماموران پلیس راه مستقر در ورودی‌های شهرستان‌های استان برای ۸۱۴ خودرو که ممنوعیت‌های ورود و خروج کرونایی را رعایت نکرده بودند اعمال قانون کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ کریمی نژاد رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به ممنوعیت ورود و خروج در تمامی ورودی‌های ۱۸ شهرستان استان با وضعیت قرمز و نارنجی از یکم تا چهاردهم آذر ماه گفت: از زمان اجرای طرح محدودیت های کرونایی در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، ۱۲ هزار و ۸۰۰ خودرو تذکر دریافت کرده و ۱۳ هزار و ۳۰۰ خودرو نیز به مبدا خود برگشت داده شدند.

او با بیان اینکه پلیس با تمام توان با همکاری نیرو‌های انتظامی و جمعیت هلال احمر و راهداری برای اعمال محدودیت‌ها پای کار است،گفت: تا اطلاع ثانوی خروج خودرو‌های بومی پلاک شخصی از شهر‌های نارنجی آذربایجان شرقی و نیز ورود خودرو‌های غیربومی با پلاک شخصی به این شهر‌ها ممنوع بوده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس اعلام مسئولان شهرستان‌های اسکو، اهر، شبستر، عجب شیر، مرند، ملکان، میانه، هریس، بناب و تبریز از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز و شهرستان‌های آذرشهر، بستان آباد، جلفا، چاراویماق، سراب، کلیبر، مراغه و هشترود نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

سرهنگ کریمی نژاد گفت: خروج خودرو‌های بومی با پلاک شخصی از شهر‌های دارای وضعیت قرمز آذربایجان شرقی و ورود خودرو‌های غیربومی با پلاک شخصی به این شهر‌ها ممنوع بوده و متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی مواجه می‌شوند.

او افزود: در آذربایجان شرقی در ۴۴ نقطه از ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی، پلیس راه، نیروی انتظامی و هلال احمر برای اعمال محدودیت‌ها مستقر هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.