بسته اخبار حوادث امروز ۸ آذر ماه ۹۹؛

دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز پرندگان وحشی در اردبیل/ شناسایی و دستگیری هکر سایت گردشگری در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۸ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۸ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز پرندگان وحشی در اردبیل

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان طی ماموریت گشت و کنترل موفق به دستگیری پنج متخلف شکار پرندگان وحشی شدند.

هاشم میرزانژاد بیان کرد: از متخلفان یک قبضه اسلحه قاچاق و یک قبضه اسلحه مجاز به همراه لاشه یک قطعه اردک سرسبز کشف و ضبط شد.

او بیان کرد: همچنین متخلفان اقدام به زنده گیری پرنده سهره نموده بودند که ادوات زنده گیری پرنده نیز ضبط شد.

شناسایی و دستگیری هکر سایت گردشگری در اردبیل

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به ورود غیرمجاز و مخدوش کردن یک سایت گردشگری کرده بود، خبر داد.

علی قهرمان طالع اظهار کرد: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از شرکت‌های گردشگری مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی اقدام به از دسترس خارج کردن سایت این شرکت کرده‌اند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با اخذ اظهارات و مستندات دیجیتالی، متهم در مخفیگاهش مورد شناسایی قرار گرفت و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل بیان داشت: متأسفانه اهمیت ندادن به مقوله امنیت سایبری توسط شرکت‌های دولتی و خصوصی و عدم ایجاد گروه‌های تخصصی امنیت سایبری جهت در امان نگه‌داشتن سرورها، باعث حملات و نفوذ‌ها مجرمان سایبری به سایت‌های داخلی می‌شود که در صورت ادامه این روند ممکن است با چالش‌های به‌مراتب بزرگ‌تری مواجه شویم.

قهرمان طالع گفت: هم‌وطنان می‌توانند جهت دریافت هرگونه مشاوره، گزارش هرگونه اخبار سایبری و موارد مشکوک، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اقدام نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.