فوت ۱۳ بیمار کرونایی در گلستان/ ضوابط بهداشتی در کارگاه‌های کوچک رعایت نمی‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۵۵۱بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر بر اثر کرونا فوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ستاد پیشگیری استانی کرونا گفت: روند ابتلا و بستری کووید ۱۹ در استان گلستان با افزایش مواجه شده و استان در وضعیت قرمز قرار گرفته، اما شاخص‌ها در استان نسبت به هفته گذشته بهتر شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های گرگان، کلاله، آق قلا و بندرترکمن در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: شهرستان رامیان در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت هشدار قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۵۵۱بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۵بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۵۴ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند، همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده است.

ناهید جعفری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم در این جلسه گفت: براساس نتایج بازرسی صنایع از ۲۶ آبان لغایت ۲ آذر، مشخص شد که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صنایع و کارگاه‌های کوچک استان مناسب نیست.

او افزود: طبق بازرسی‌ها مشخص شد در بانک‌ها حدود ۷۵ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.