نامگذاری میدان اصلی آبسرد به نام شهید فخری زاده

در پی شهادت محسن فخری زاده، دانشمند ارزشمند کشورمان، شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد میدان اصلی این شهر را به نام این دانشمند شهید تغییر نام دادند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد و شهرداری این شهر، با تغییر نام میدان اصلی شهر به نام دانشمند هسته‌ای کشورمان که روز گذشته (هفتم آذرماه) توسط عناصر تروریست در آبسرد به شهادت رسید، رأی داده و آن را اجرایی کردند.

محمد رفیعی طباطبایی، شهردار آبسرد روز شنبه در این باره گفت: بعدازظهر جمعه در بلوار امام خمینی (ره) شهر آبسرد عناصر تروریست مسلح خودرو حامل دانشمند شهید «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.

وی افزود: در پی شهادت این عزیز بزرگوار شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد میدان اصلی شهر را که در گذشته به نام میدان شهرداری نام داشت به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده تغییر دادند.

طباطبایی گفت: این میدان در یک کیلومتری حادثه تروریستی روز گذشته و ابتدای ورودی شهر آبسرد قرار دارد.

گفتنی است؛ تروریست‌های بیگانه عصر جمعه با کمین در مسیر خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل دانشمند هسته‌ای کشورمان مورد حمله واقع گرفت و سپس یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
آها لابد این شد انتقام سخت ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
چقدر از این دانشمندان رو باید از دست بدهیم تا از آنها درست محافظت بشود؟
عوض اینکه افراد بیخودی رو بیش از حد محافظت میکنند از دانشمندانمان محافظت کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
با سلام، واقعا خدا بهترین جای بهشت را نصیبشان کند از صمیم قلبم به خانواده این شهید بزرگوار تسلیت عرض میکنم و به نوبه خودم از مسئولان میخواهم که انتقام خون این شهید را هر چه زودتر بگیرد تا تسکینی بر زخم مردم کشورم باشد
آخرین اخبار