استقرار ۱۰۰۰ راهدار در محورهای مواصلاتی فارس

معاون راهداری فارس گفت: ۱۰۰۰ نیروی راهداری به همراه ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از بیستم آبان‌ماه امسال در محور‌های استان فارس استقرار یافته‌اند. ​

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا راستیار معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: در پی بارش باران از شب گذشته در فارس، جاده‌ها لغزنده، اما تردد در تمامی محور‌های استان به صورت روان و ایمن ادامه دارد.

او با تأکید بر تعامل مناسب با اداره کل هواشناسی و پلیس راهور و اورژانس، تشریح کرد: ۲۴ ساعت قبل از هر بارش نیرو‌های کشیک که از قبل ساماندهی و در نقاط مشخص شده استقرار یافته اند؛ توسط تیم‌های پشتیبانی ماشین آلات راهداری زمستانی مستقر در ستاد مرکزی هدایت و بصورت شبانه روزی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

راستیار با بیان اینکه نزدیک به ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه برف گیر و ۵۲ گردنه به طول ۷۶۷ کیلومتر در استان فارس وجود دارد، افزود: راهداران زحمتکش فارس به صورت شبانه روزی در ۵۲ راهدارخانه استان مستقر و آماده خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای هستندد.

معاون راهداری فارس با اشاره به سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ اظهار داشت: سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ برای ارتباط با مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای و اخذ اطلاعات لازم در خصوص محور‌های مواصلاتی استان و کشور به صورت شبانه روزی پاسخگوی کاربران جاده‌ای خواهد بود.

این گزارش حاکی از آن است که استان فارس هم‌اینک یک هزار و ۴۶۲ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۳۰۹ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۷۲ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۹۳۹ کیلومتر راه روستایی دارد. ​ حدود ۱۰۰۰ نیروی راهداری به همراه ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از بیستم آبان‌ماه گذشته در محور‌های استان استقرار یافته‌اند. ​

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار