مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی مطرح کرد؛

آخرین اخبار از واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان/ زمان قطعی برای اجرای این واگذاری مشخص نیست

سالاری گفت: واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان در هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی مصوب شد.

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت واگذاری سهام شستا به به بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: برای واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان، جلساتی برگزار شده و هیأت‌ امنای سازمان تأمین اجتماعی آن را مصوب کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای انجام این کار باید با بورس هماهنگی‌های لازم انجام شود، گفت: سازوکاری برای آن در شرف انجام است، صحبت‌های وزیر کار را به هیأت امنای سازمان پیشنهاد کردیم و هیأت امنا نیز آن را مصوب کرده است، اما سازوکار خاصی دارد چراکه می‌خواهیم از سهام‌های بورسی به بازنشستگان واگذار کنیم.


بیشتر بخوانید


سالاری تصریح کرد: وقتی در تابلوی بورس سهامی عرضه می‌شود، همه می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. پس یک سازوکار خاصی برای واگذاری این ۲ درصد سهام شستا باید در نظر گرفته شود، چراکه نمی‌توانیم بگوییم درصد خاصی از سهامی که بر روی تابلوی بورس عرضه شده است، برای گروه خاصی در نظر گرفته شود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی بر روی سازوکار خاص این موضوع کار می‌کند، ادامه داد: صحبت‌های وزیر را مصوب و ارسال کرده‌ایم، اما زمان قطعی برای اجرای آن هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
آقای مدیر عامل پس کارگر بدبخت چه خاکی تو سرش کنه بااین حقوق خودت یک ماه بااین حقوق می تونی زنده بمونی چقدر ظلم واقعا چقدر حقوق خودته
آخرین اخبار