رئیس سازمان بورس:

اصل ۴۴ عاملی بر ارتقا بازار سرمایه / سهامداران هیجانی رفتار نکنند!

رئیس سازمان بورس گفت:اصل ۴۴ سبب شد تا بازار سرمایه به سمت مسیر توسعه و رشد گام بردارد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس اظهار کرد: بسیجی و ایثارگر بودن یک روحیه است و نمی‌توان گفت که در یک سازمان تبلور پیدا می‌کند، در بازار سرمایه نیز چنین روحیه‌ای وجود دارد.در چند سال گذشته فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد به نحوی بوده که یک بخش آن را بازار سرمایه تشکیل داده است به گونه‌ای که ایشان در ابلاغیه اصل ۴۴ تاکید زیادی را بر این بازار داشته اند.

رئیس سازمان بورس تاکید کرد: اصل ۴۴ سبب شد تا بازار سرمایه به سمت مسیر توسعه گام بردارد، به گونه‌ای که بسیاری از این شرکت‌های بزرگ در راستای اجرای این اصل وارد بازار سرمایه شدند و در آن سرمایه گذاری کردند.

قالیباف بیان کرد: سیاست‌های ابلاغ شده از سمت مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی که به بحث تامین مالی و سرمایه گذاری و تقویت تولید ملی پرداخته است، اتفاق مهمی که امسال رخ داد در رابطه با بحث آزاد سازی و قابل معامله شدن سهام عدالت بود.

او افزود: حضور سهامداران به نسبت سال‌های گذشته در بازار سرمایه افزایش یافته، نکته حائز اهمیت این است که مردم باید سعی داشته باشند علاوه بر حضور در بورس آگاهی خود را نسبت به این بازار افزایش دهند، به علت آنکه این امر می‌تواند سبب افزایش سود آوری برای آن‌ها شود‌.

رئیس سازمان بورس گفت: اگر ما بخواهیم طبقه متوسط در کشور احیا شود نیازمند ارتقا حضور افراد در بازار سرمایه به صورت بلند مدت هستیم، به علت آنکه در طی این مدت شاهد آن بودیم افرادی که هیجانی رفتار نکردند پاداش صبر خود را دریافت کردند.

قالیباف اصل اظهار کرد: اگر شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه طرح توسعه‌ای اجرا کنند قطع به یقین منافع آن به حساب سهامداران واریز خواهد شد،

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار