امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ترور دانشمند هسته‌ای را محکوم کرد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با محکوم کردم ترور دانشمند هسته‌ای شهید «محسن فخری‌زاده» گفت : کینه استکبار جهانی و فرعون قرن و ایادی آن و رژیم صهیونیستی بار دیگر چهره پلید خود را نمایان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت : کینه اسکتبار جهانی و فرعون قرن و ایادی آن و رژیم صهیونیستی باردیگر چهره پلید خود را نمایان کرد و چشم دیدن فرزند برومند و غیور ایرانی و جمهوری اسلامی را نداشت و با ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری‌زاده بیشتر از پیش خباثت خود را آشکار کرد.

او گفت : شهید فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، یکی از دانشمندان نخبه در صنعت دفاعی کشور بود که دستاورد‌های عظیم و نواوری‌های شکوهمندی را برای حوزه نظامی و هسته‌ای و موشکی کشور به میراث نهاد.

ماموستا مرادی افزود: با عرض تسلیت شهادت این بزرگ مرد به مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران و جامعه علمی و نظامی کشور، خانواده ایشان و بازماندگان این شهید سرافراز، بر این باور داریم که خون شهدا پایمال نخواهد شد و با این اعمال مذبوحانه از طرف ایادی کفر جهانی ملت ما عقب نخواهند رفت و بلکه بیشتر در عرصه‌های مختلف خاصاته علمی و نظامی و دفاعی پیشرفت خواهند نمود و انتقام خون همه شهدای ترور و دانشمندان شهید را خواهند گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار