انجام ۹ عملیات امدادی و مهار آتش در اهواز طی دیروز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: گزارش آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی در کوی مندلی، خیابان فرامرزپور در ساعت ۱۱ و یک دقیقه اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با تجهیزات خاموش کننده حریق کنتور برق را مهار کردند، افزود: آتش سوزی ترانس برق ساعت ۱۲ و ۲۸ دقیقه در کوی ملت خیابان ۷ اقبال، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی شعله‌های حریق را اطفا کردند.

قنبری با اشاره به آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه گلستان خیابان شهریور بین دی و بهمن ساعت ۲۰ و ۵۲ دقیقه اظهار داشت: بی احتیاطی در حین پخت و پز توسط ساکنین در تراس ساختمان منجر به حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان حریق مهار و از سرایت حریق به داخل ساختمان مسکونی جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام ۳ دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات در منطقه پادادشهر خیابان ۱۸ شرقی ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه اشاره و بیان کرد: آشپزخانه منزل مسکونی به علت نشت گاز از شیلنگ اجاق گاز دچار حریق شد و ماموران آتش نشانی با قطع برق و گاز ساختمان و استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

او به عملیات نجات از کابین آسانسور در مناطق زیتون کارمندی خیابان فروغ و کیانشهر خیابان مریم ۳ و نجات افراد محبوس شده در اماکن در مناطق حصیر آباد، پردیس ۲ و کیانشهر خیابان شقایق ۷ اشاره کرد و اعلام کرد: آتش نشانان در این عملیات‌ها ۱۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.