شرایط نامناسب بوستان بازسازی آبادان

بوستان بازسازی آبادان مدتی است که شرایط مناسبی ندارد و حل مشکلات این پارک، اقدام اساسی مسئولان را می‌طلبد.

زین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: بوستان بازسازی با معضلاتی از جمله هرس نشدن درختان،سرقت وسایل ورزشی ، انباشت زباله ،سرقت پایه های تلسکوپی و عدم نی زدایی و مواردی دیگر دست و پنجه نرم میکند.

او در خصوص  تامین امنیت پارک‌ بازسازی توسط نیروی انتظامی بیان کرد:در حال حاضر پارکی وجود ندارد که نیروی انتظامی امنیت آن را تامین کند و باید در ابتدا  بازسازی شود همچنین باتوجه به شیوع  ویروس کرونا و تعطیلی بوستان ‌ها ،این ایام بهترین زمان برای بازسازی این پارک است.

موسوی ادامه داد:شهرداری آبادان متولی پارک بازسازی است و  باتوجه به انباشت نیروی انسانی در شهرداری ، حفاظت  ازاموال عمومی کار دشواری نیست.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد:منطقی است که شهرداری به حراست از اموال شهر ،ساماندهی زباله ها و لایروبی کانال های سطحی شهر بپردازد.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: در نظر داریم نشستی را با معاون خدمات شهری شهرداری آبادان برگزار کنیم و ما با هیچ مسئولی تعارف نداریم و اگر پاسخگو نباشند و نیاز باشد،برخی از مسئولین شهرداری  آبادان را برکنار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.