بسته کمیته امداد:

ایجاد بیش از ۶ هزار شغل تا پایان سال/کرمانشاه در جذب اعتبارات رتبه برتر را کسب کرد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از ایجاد بیش از ۶ هزار شغل تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا طاهری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با همکاری بسیج سازندگی استان کرمانشاه و استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی به دنبال آسایش بیشتر مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

او با اشاره به اینکه ۴۰ درصد اشتغال تعهد داده شده توسط کمیته حضرت امام ایجاد می‌شود، گفت : بر اساس این تفاهم نامه بایستی امسال، ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شود که امیدواریم تا پایان سال ۹۹ این مهم را به تحقق برسانیم و داشتن شغل پایدار و با کیفیت هدف مجموعه کمیته امداد در بحث اشتغال است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: بسیج سازندگی استان کرمانشاه پا به پای کمیته امداد امام خمینی (ره) در خدمات‌رسانی، اشتغال، توانمند سازی و خودکفایی فعالیت داشته است.

او با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه، ادامه داد: امیدواریم به کمک بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) بتوانیم با ایجاد کار آفرینی، زمینه توانمندسازی و اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

طاهری ادامه داد: از گروه‌های جهادی فعال و با تجربه دعوت می‌شود همکار و همراه مجموعه کمیته امداد باشند و با استفاده از ظرفیت هماهنگی بسیج سازندگی با شرکت‌ها و کارخانجات در راستای محرومیت زدایی و اشتغال قدم بردارند.

او با بیان اینکه نیاز به آگاهی بخشی در مناطق محروم با حضور شخصیت‌های علمی و اساتید دانشگاهی بسیجی احساس می‌شود، گفت: با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در روستا‌ها نیاز به مشاوره و آموزش فنی در بین اقشار محروم احساس می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اعلام خبر اختصاص تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را جذب به کار کنند، افزود: به کارفرمایانی که مددجویان کمیته را برای کار در کارگاه‌های خود جذب کنند، ۵۰ میلیون تومان وام یا ۲ سال معافیت پرداخت حق بیمه کارگر از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) تعلق می‌گیرد .

کسب رتبه برتر کرمانشاه در جذب اعتبارات

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه از کسب رتبه برتر کرمانشاه در جذب اعتبارات و تسهیلات کمیته امداد خبر داد.

محسن رخصی گفت: با همکاری بسیج سازندگی استان کرمانشاه در سال‌های گذشته همکاری خوبی در ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته‌ایم که جای تقدیر دارد.

او با اشاره اقدام کمیته امداد با همکاری سایر نهاد‌ها به مساله بیکاری به عنوان مشکل اکثر خانواده‌ها خصوصاً جوانان، افزود: در بحث اشتغال مددجویان، کمیته امداد و بسیج سازندگی استان کرمانشاه خوش درخشیده‌اند و امیدواریم با توجه به مشکلات اقتصادی، تعهدات وعده داده شده تا پایان سال محقق شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از کسب رتبه برتر کشور در زمینه جذب اعتبار و پرداخت تسهیلات خبر داد و افزود: کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه، در جذب اعتبارات و تسهیلات رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است و امیدوارم با استفاده از ظرفیت سایر نهاد‌های همسو در راه اشتغال و بیکاری مددجویان نیز با قدرت وارد شویم

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
معجزه ای که تو ۷سال اتفاق نیفتاد تو چند ماه اتفاق نمی افته
آخرین اخبار