آیت الله علوی گرگانی:

ترور دانشمندان حرکت علمی کشور را متوقف نمی‌کند

آیت الله علوی گرگانی گفت:دشمنان این مرزوبوم باید بدانند که با این ترور‌ها نمی‌توانند حرکت علمی کشور را کند یا متوقف کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع معظم تقلید ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده به دست جنایتکاران شقاوت‌پیشه نشانه شدت عصبانیت آن‌ها از پیشرفت علمی جامعه اسلامی ایران است.

او ادامه داد: به‌طور حتم مسیر پیشرفت علمی کشور درزمینه هسته‌ای و دفاعی با تلاش و کوشش جوانان و دانشمندان نخبه ، متعهد و کوشا ادامه خواهد یافت و دشمنان این مرزوبوم باید بدانند که با این ترور‌ها نمی‌توانند حرکت علمی کشور را کند یا متوقف کنند.

این مرجع تقلید در ادامه  بابیان این‌که شهادت بهترین پاداش برای زحمات و تلاش‌های این دانشمندان مؤمن و انقلابی است، افزود: امید است خداوند زمینه قدرت یافتن مستضعفین و نابودی استکبار جهانی را هر چه زودتر فراهم آورد.

 آیت‌الله علوی گرگانی گفت: این‌جانب این مصیبت مولمه را به مقام معظم رهبری و خانواده و دوستداران ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم  و مطمئن هستم که خون این شهدا دامن دشمنان شقاوت‌پیشه را خواهد گرفت و مسیر زبونی و اضمحلال آن‌ها را سریع‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
تو رو خدا این همه بیانیه و ... ؛ عملاٌ به این تروریست نامرد از هر جایی هستند ضربه ای اساسی بزنید که دیگر فکر ترور و ورود به خاک وطن ما رو برای این کارهای کثیف نکنند امثال این افراد متخصص را بیشتر بهشون توجه امنیتی بشه