پیام امام جمعه اهل سنت نگین کویرفهرج به مناسبت ترور شهید «فخری زاده»

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با صدور پیامی ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای کشور را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مولوی عبیدالله شیهکی امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با انتشار پیامی ترور " محسن فخری زاده" دانشمند هسته‌ای کشور و از مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا


شهادت دانشمند هسته ای، دکتر «محسن فخری زاده»، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد، ما همگی شریک این غم و اندوه بزرگ این سرباز سرافراز و فرزند متعهد این مرزوبوم هستیم.

این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش هرگز جرأت به اعتراف نخواهند کرد و در پس پرده و نقاب پنهان شده اند و به جنایت کثیف و پلید خود ادامه می‌دهند و مسئولیت آن رانمی پذیرند، مانند دیگر جنایات شبکه ترور، و با طراحی و همراهی سرویس‌های جنایتکار استکبار جهانی و عیادی منطقه‌ای آن، نشانه به بن بست رسیدن آنان، در مقابله با عزم ملت مصمّم و مؤمن ایران اسلامی است. آن‌ها در این رفتار جنایتکارانه و قساوت گونه خود نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شنیع خود دست نخواهند یافت.

ما به کوری چشم استکبار جهانی و عیادی شرق و غرب آن، این راه را با همت و تلاش مضاعف و با اراده‌ای راسخ و فولادین دنبال خواهیم کرد و پیشرفت و سعادت خود را به رخ دشمنان پیدا و پنهان خود خواهیم کشید و البته هیچ وقت این دشمنی و ددمنشی آنان را فراموش نخواهیم کرد و در حافظه تاریخی فرزندان این مرزوبوم ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب شهادت این دانشمند سرافراز و عالی مقام اسلام را به خانواده محترم ایشان، جامعه علمی، دانشگاهی و شهیدپرور کشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی و هسته‌ای کشور، تبریک و تسلیت می‌گویم و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم و یاد شهدای هسته‌ای را گرامی می‌دارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار