مهدوی نژاد، رییس"ستاد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب" استان سمنان شد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در حکمی حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان را به عنوان رییس"ستاد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب" استان معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در حکمی با نظر به ضرورت و اهمیت خاص تحقق بیانیه گام دوم انقلاب وفراهم ساختن مشارکت فعال نخبگان در تبیین،ترویج و گفتمان سازی بیانیه و موضوعات مرتبط با آن،که مستلزم برنامه ریزی جامع، فراگیر و بهره گیری حداکثری از تمامی ظرفیت ها و هم افزایی نهادها و ارگان ها، شخصیت های حوزوی، دانشگاهی و تشکل های مردمی است؛ در حکمی حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان را عنوان رییس"ستاد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب" استان سمنان معرفی کرد.

در متن این حکم آمده است: لذا با عنایت به اهمیت این موضوع، ستادی با ریاست وی با عنوان ستاد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در مرکز استان با عضویت شخصیت های حقوقی و حقیقی، دانش آموزی و دانشجویی تشکیل ، تا تدابیر لازم اتخاذ شود، عنایت به نکات ذیل ان شاءالله مرضی خداوند منان و موجب امتنان خواهد بود.
الف: در اسرع وقت جلسه ستاد در مرکز استان تشکیل شود.
ب: حضور و ارتباط فعال و موثر با دستگاه های اجرایی و طراحی و تدوین برنامه مدون و زمان‌بندی شده در راستای اثرگذاری مثبت آن گام بردارید.
ج: توجه ویژه به نقش مدیران ، اساتید دانشگاه، فرهیختگان، صاحب نظران در پیشبرد این بیانیه بسیار مهم است.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.