مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد ؛

استفاده از ظرفیت راهبران شغلی برای اشتغال مددجویان با ایجاد بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی

موسی نژاد از استفاده از ظرفیت راهبران شغلی برای اشتغال مددجویان ایلامی با ایجاد بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با هیئت شناسایی، ارزیابی، نظارت و هدایت راهبران شغلی استان ایلام گفت: به همین منظور و با استفاده از این ظرفیت امسال بر اساس هدف گذاری صورت گرفته بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی از طریق راهبران شغلی برای نیازمندان این استان ایجاد می‌شود که تاکنون ایجاد بیش از هزار و ۸۰۰ شغل محقق شده است.

او با بیان اینکه راهبری شغلی از سیاست‌های نوین امداد در حوزه اشتغال است بیان کرد: برنامه ما این است امسال حداقل ۵۰ درصد مشاغلی که برای مددجویان ایجاد می‌کنیم از طریق راهبران شغلی باشد بنابر این شناسایی راهبران شغلی موفق و توانمند که آگاه با مسائل کسب و کار‌های امروزی باشند بسیار برای ما حائز اهمیت است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان هم به دنبال کمیت و هم کیفیت در کارآفرینی است تصریح کرد: هدف عمده ما در این نهاد این است که جامعه مددجویی در نهایت به خوداتکایی و توانمندی برسند.

موسی نژاد با عنوان اینکه ایجاد مشاغل نوین و امروزی متناسب با نیاز جامعه از جمله برنامه‌های این نهاد در حوزه کارآفرینی و توانمند سازی است تصریح کرد: با این حال در حمایت ازمشاغل سنتی که از سالیان دور در این استان طرفداران زیادی دارد نیز غافل نیستیم.

او ادامه داد: از آنجاییکه امروزه در کشور ما کار و تولید مورد تأکید مقامات عالیه کشورمان است افزود :کمیته امداد به همین خاطر با هدف توانمندسازی جامعه مددجویی از سالیان دور به صورت جدی وارد عرصه کار و تولید شده است.

مدیرکل امداد استان ایلام با عنوان اینکه جامعه مددجویی در شرایط اقتصادی امروز و خصوصاً بعد از شرایط کرونا مشکلاتشان بیشتر شده و تاب آوری آن‌ها کمتر از دیگر اقشار جامعه است گفت: بنابراین در چنین شرایطی فراهم سازی زمینه کار و تولید می‌تواند به کمک این خانواده‌ها بیاید.

در ادامه این نشست صادق صفر بیگی مسئول هیئت شناسایی، ارزیابی، نظارت و هدایت راهبران شغلی استان ایلام در خصوص برنامه‌های این هیئت در زمینه کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد گزارشی را ارائه کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.