کشف ۱۳ تن برنج احتکار شده از یک انبار در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۱۳ تن برنج احتکار شده بدست مأموران پلیس همدان خبر داد .

کشف ۱۳ تن برنج احتکار شده از یک انبار در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سلمان امیری،  فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۱۳ تن برنج احتکار شده بدست مأموران پلیس همدان خبر داد و گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر احتکار برنج از سوی سودجویان در یکی از انبار‌های شهرستان همدان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران تجسس قرار گرفت.

امیری افزود: گروهی از مأموران انتظامی و کارشناسان استان همدان به محل اعزام شدند که در بازرسی از این انبار ۱۳ تن برنج احتکار شده که ارزش آن بر اساس نظر کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از پنج تن حبوبات احتکار شده بدست مأموران کلانتری ۱۳ همدان خبر داد و افزود: گروهی از مأموران انتظامی و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده سازمان تعزیرات حکومتی استان همدان در بازرسی از یک انبار ۵ تن و ۱۳۰ کیلو گرم حبوبات احتکار شده را کشف کردند.

او با اشاره به اینکه این انبار تعطیل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس با همه توان و به کار گیری حداکثری امکانات خود با قاچاق کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی مردم و اخلالگران اقتصادی مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.