نماینده ولی فقیه در لرستان:

ترور دانشمندان ناشی از ضعف دشمنان نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: عملیات ترور و اقدام دشمنان برای به شهادت رساندن دانشمندان و نخبگان علمی کشور، حاکی از ضعف آنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان در مراسم گرامیداشت شهید دکتر محسن فخری زاده، اظهار داشت: شهید مطهری را در همان اولین بهار انقلاب و پس از آن شهید بهشتی، شهدای محراب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای را به شهادت رساندند، اما این اقدامات خللی در ادامه راه انقلاب و اسلام ایجاد نکرد.

او افزود: دشمن با انجام اقدامات بزدلانه می‌خواهد بگوید جمهوری اسلامی ناکارآمد است، اما باید نشان دهیم که این نظام کارآمد و نفوذ ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مجاهدت‌های علمی شهید فخری زاده ادامه داد: بایستی با اقدامات فرهنگی ضمن معرفی و تبیین ویژگی‌های شخصیتی این شهید گرانقدر، مسیر را برای ادامه راه پیشرفت و تلاش‌های علمی نخبگان کشور هموار کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: عملیات ترور و اقدام دشمنان برای به شهادت رساندن نخبگان علمی کشور، حاکی از ضعف آنان است.

او ادامه داد: رژیم صهیونیستی برنامه معامله قرن را نتوانسته اجرا کند و دست به این اقدامات بزدلانه می‌زند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۱:۳۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
سلام ضعف ما نیز است که با سربازان خط مقدم صهیونیست در جبهه اقتصادی ( احتکارگر ، اختلاسگر ، قاچاقچی سکه و ارز و کالا ، گرانفروش ، زنده بگور کنندگان جوجه ، احتکار کنندگان مغازه و مسکن و زمین مسکونی که بیش از نیاز خانواده غصب نموده اند و... )با نوازش و مماشات برخورد می کنیم . باید بدانیم پشتیبان و همدستان تروریست ها همین سربازان خط مقدم صهیونیست هستند . گناه ضعف خودمان را نیز باید بپزیریم .