دادکان: وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون فوتبال لابی می‌کند

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش قطعا برای انتخاب گزینه مد نظر خود در انتخابات فدراسیون فوتبال لابی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما اگر کسی موفق شود، همه کار می‌کنیم که او را زمین بزنیم تا او هم نتواند به موفقیت خود ادامه دهد.

او درباره انتخاب مدیران ورزشی در فوتبال گفت: اینکه گفته می‌شود مدیر ورزشی باید در راس امور قرار گیرد به این دلیل که در کشور ما رایج نیست، هیچ زمانی اتفاق نمی‌افتد. بعضی افرادی که در کشور ما مسئولیت قبول می‌کنند به فکر این هستند که فقط دوستان خود را سر کار بگذارند و به فکر موفقیت ورزش نیستند.

دادکان ادامه داد: چرا در ورزش ما خیلی از قهرمانان ما از کشور خارج می‌شوند و تابعیت کشور‌های دیگر را می‌پذیرند؟ به این دلیل که هیچ فردی به فساد در ورزش رسیدگی نمی‌کند.

او درباره لابی احتمالی وزارت ورزش برای انتخاب گزینه مد نظر خود برای انتخاب به رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: قطعا این کار را انجام می‌دهند. سال‌های بسیاری بود که به خاطر حضور وزیر ورزش در مجمع فدراسیون، اساسنامه ما تایید نمی‌شد و مشکلات زیادی را برای ما پیش آورده بود، اما در شرایط فعلی کاملا مشخص است که وزارت ورزش هم گزینه مد نظر خود را برای ریاست فدراسیون دارد.

دادکان در ارتباط با مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در این قضیه همیشه اسم من مطرح می‌شود، اما فرد دیگری را انتخاب می‌کنند. شاید یکی از دلایل آن، این باشد که مسئولان به اسم من کمی حساسیت دارند.

او درباره انتخاب مدیران در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ما همیشه امیدوار بودیم مدیری انتخاب کنند که توانایی اداره باشگاهی مانند پرسپولیس را داشته باشد، مدیری که بازیکنان و فوتبال را بشناسد، نه مدیری که بعد از انتخاب، اول برای خودش لباس می‌خرد و بعد مشکلات مالی خودش را حل می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خادم
۱۵:۴۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
تربیت بدنی دانشگاه ازاد رو بهمراه اون رفقات نابود کردی بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
پهلوان
۱۲:۳۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
چرا این پسر مصطفی د..... بیخیال نمیشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
آقای دادکان این چیزا گفتن نداره.همه این چیزا رو میدونن.فوتبال ما شده لابی. لابی گری.پارتی بازی
آخرین اخبار