استاندار اردبیل:

گروه‌های پرخطر از خطر بیماری کرونا آگاه سازی شوند

استاندار اردبیل بر آگاهسازی گروه‌های پرخطر خصوصا زنان خانه دار و بازنشستگان از خطر کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه جلسه بررسی روند اجرای طرح سپهبد سلیمانی گفت: بر اساس آمار‌های بیماران بستری در بیمارستان‌ها بیشترین تعداد بستری‌ها را زنان خانه دار و بازنشستگان تشکیل می‌دهند.

او افزود: باید آگاهسازی‌های لازم به این قشر بر پرهیز از هم نشینی‌ها و حضور در اجتماع انجام شده تا میزان ابتلا کاهش یاید.

استاندار اردبیل بیان کرد: بسیجیان و افراد مراجعه کننده به درب منازل نسبت به اطلاع رسانی به گروه‌های پرخطر از جمله زنان خانه دار و افراد بالای ۶۵ سال اقدام کنند.

بهنام جو اظهار کرد: در حال حاضر ۴۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و باید با تلاش و همکاری مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌های دخیل در اجرای طرح سپهبد سلیمانی زمینه قطع زنجیره انتقال را تسهیل کنیم.

او گفت: نیرو‌های درمانی با توجه به مشغله بالا و بستری‌های کرونا دچار خستگی شده اند و نباید بیش از این شاهد افزایش بستری‌ها باشیم.

استاندار اردبیل تسریع در اجرای طرح و غربالگری و شناسایی مبتلایان برای درمان و قرنطینه را ضروری دانست و افزود: با این اقدامات باید تلاش کنیم حداقل میزان بستری‌ها را به نصف کاهش دهیم.

بهنام جو گفت: تمامی امکانات و نیرو‌ها در راستای اجرای طرح سپهبد سلیمانی مهیا بوده و باید در برهه کنونی که دشمنان بر علیه کشور توطئه می‌کنند، مصمم‌تر از گذشته در راستای ریشه کنی این ویروس و کاهش تلفات انسانی حرکت کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.