کولاک حوادث در اهواز طی شبانه روز گذشته/ انجام ۲۵ عملیات امدادی و مهار آتش با تلاش آتش نشانان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۲۵ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به انجام ۲۵ عملیات امداد و نجات و مهار آتش سوزی طی دیروز اشاره کرد و گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان ابوذر واقع در کوی مندلی راس ساعت ۵۰ دقیقه بامداد با حضور آتش نشانان مهار شد.

او با اشاره انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق کنتور برق منازل مسکونی در مناطق مختلف شهر اهواز با تلاش نیرو‌های عملیاتی آتش نشانی افزود: خودروی سمند ساعت یک و ۴ دقیقه بامداد در جاده اهواز- اندیمشک قبل از پلیس راه جدید واژگون شد و آتش نشانان ۴ سرنشین مصدوم خودرو را که درون اتاقک خودرو گرفتار شده بودند را با استفاده از ابزار برش و دستگاه‌های تخصصی از داخل خودرو خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری با اشاره به مهار حریق در مغازه فلافل فروشی واقع در منطقه پردیس در ساعت یک و ۳۷ دقیقه اظهار داشت: همچنین ماموران آتش نشانی زبانه‌های آتش در مغازه تجاری واقع در منطقه خشایار را راس ساعت ۲ و ۳۸ دقیقه با استفاده از لوله‌های آبرسان اطفا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به واژگونی خودرو تریلر ساعت ۵ و ۳۷ دقیقه در جاده اهواز-اندیمشک، ۵ کیلومتری بعد از پلیس راه جدید اشاره و بیان کرد: آتش نشانان با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از ابزار نجات و برش سرنشینان خودرو را که ۲ مرد بودند خارج کردند.

او با اشاره به جان باختن راننده ۴۰ ساله خودروی تریلر گفت: آتش نشانان سرنشین دیگر خودرو را که دچار مصدومیت شده بود به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، همچنین آتش سوزی خودروی ولوو را در ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه در برومی به علت اتصال برق خودرو مهار کردند.

قنبری ادامه داد: ماموران آتش نشانی آتش سوزی خودرو پژو ساعت ۱۵ و ۱۷ دقیقه در فاز ۲ پادادشهر خیابان ۲۷، حریق منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۱۶ دقیقه در منطقه آسیاباد و حریق خودرو پژو ۲۰۶ ساعت ۲۲ و ۵۴ دقیقه در شهرک برق به علت اتصال برق خودرو را با تلاش همه جانبه مهار کردند.

او در پایان به عملیات نجات از کابین آسانسور در منطقه شهرک دانشگاه و عملیات نجات محبوسین در اماکن در مناطق کیانپارس خیابان ۱۰ شرقی، زیتون کارمندی انتهای زاهد و منازل نیرو انتظامی تصریح کرد: آتش نشانان در این عملیات‌ها ۹ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.