برخورد قانونی با نقض کنندگان محدودیت‌های کرونایی

مسئول گشت تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی با برخورد شدید قانونی روبرو می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نامجو مسئول گشت تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشدید گشت زنی گروه‌های نظارتی در سطح شهر، گفت: همکاری اصناف شهرستان بویراحمد در اعمال محدودیت ستاد ملی مبارزه با کرونا، مناسب بوده و حدود ۹۰ درصد از اصناف محدویت‌ها را رعایت کردند.

نامجو افزود: چنانچه صنفی به قوانین، مقررات و مصوبات کرونا تمکین نکند و در صورت عدم رعایت فاصله‌های اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی طبق دستورات و احکام قضایی نسبت به پلمب اصناف خاطی اقدام می‌شود.
 
او بیان کرد: اکیپ‌های فرمانداری و تعزیرات حکومتی و بازرسان و نظارت با حضور دستگاه‌های مرتبط، همه روزه در سطح شهر حضور دارند و طی گشت زنی، واحد‌های صنفی متخلف را شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌کنند.

نامجو گفت: در روز‌های اول اجرای طرح برای اطلاع رسانی عمومی، صرفا به واحد‌های صنفی که محدودیت ها، را رعایت نمی‌کردند، تذکر داده شد، ولی پس از آن باید همه واحد‌ها این محدودیت را رعایت کنند و در صورت عدم تمکین، با برخورد قانونی مواجه می‌شود.

او افزود: همه بازار یاسوج و مراکز فروش طلا و جواهر و پوشاک ولوازم ارایشی و بهداشتی نیز با تعطیلی بیش از ۹۰ درصدی همراه بوده و همه بازاریان و اصناف مشمول این طرح با وجود مشکلات اقتصادی فراوان به علت شیوع ویروس کرونا مغازه‌ها و واحد‌های صنفی خود را در بازار و همچنین سایر نقاط شهر به خاطر حفظ سلامت عمومی و کاهش آمار مبتلایان به کرونا تعطیل کرده‌اند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.