امدادرسانی در ۳ شهر خوزستان پس از بارندگی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی در ۳ شهر ماهشهر، رامهرمز و رامشیر آغاز شده است و تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر استان در مناطق متاثر از بارش‌ها حضور دارند.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر به مناطق تحت تاثیر بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته، از بروز مشکلاتی در شهر‌های ماهشهر، بندر امام، شهید چمران، شهرک ولیعصر، شهرک گاما و روستا‌های حچه مکینه سفلی و گرگر، بهبهان روستا‌های سه کنار، تیله کوه، امامزاده محمد و چهل کنار اعزام شدند.

او بیان داشت: خدمات رسانی به شهرستان گتوند منطقه تنگ بی زرد، مناطق جنب سد عقیلی، دوپیرون، کوشک، صالح شهر عوض علی و پل شور، بخش مرکزی شوشتر و مناطق اسکان عشایر، باغملک میداوود، آغاجاری روستای آباباران ۱۷ الفانی و جودکی، رامهرمز و رامشیر روستا‌های نیزار علیا وسفلی، ام سخر و بیت سیوان، شادگان بخش مرکزی و روستا‌های جفال، عبودی و خنافره انجام می‌شود.

خدادادی افزود: تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر در حال حاضر با حضور در این مناطق در حال ارزیابی وضعیت و نیازسنجی اهالی ساکن در این مناطق هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان عنوان کرد: همچنین با توجه به شدت بارش‌های دیشب و آسیب دیدن برخی منازل مسکونی در شهرک‌های ولیعصر و گاما ماهشهر و مناطقی از ۲ شهر رامهرمز و رامشیر امدادگران جمعیت هلال احمر اقدام به امدادرسانی وتوزیع نایلون‌های پوششی در این مناطق کرده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.