عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

برقراری امنیت در هزار و ۸۰۰ نقطه شهر تهران/ در حوزه امنیت شهری برای زنان به جایگاه خوبی رسیدیم

نژادبهرام درباره آخرین وضعیت ایمنی مناطق مختلف شهر تهران توضیحاتی داد.

در حال تکمیلزهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت تأمین امنیت زنان در پایتخت اظهار کرد: در حوزه امنیت شهری برای زنان به جایگاه بسیار خوبی رسیده‌ایم، سال قبل معاونت اجتماعی هم بر روی حوزه‌های ناامن مطالعاتی را انجام داده بود.

وی ادامه داد: در پایلوت منطقه ۱۰ حدود ۲۰۰ نقطه فاقد امنیت را تشخیص دادیم که با کمک شورایاری‌ها و برگزاری جلسات متنوع نیمی از مشکلات این نقاط برطرف شد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: این اقدام در قالب یک طرح برای تمام مناطق شهری ارسال شد، حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نقطه هم از سوی مناطق مختلف شناسایی شد و همچنین طبق گزارش اخیر در هزار و ۸۰۰ نقطه امنیت برقرار شده است.

نژادبهرام یادآور شد: بیشترین ناامنی‌ها در مواردی همچون نورپردازی خیابان‌ها، پنجره‌های شکسته و ساختمان‌های رها شده بود؛ همچنین ما پل‌های هوایی و بنر‌های تبلیغاتی را هم ارتفاع دادیم که جلوی نا امنی‌های اجتماعی را بگیرد.

وی بیان کرد: زنان جامعه ما می‌توانند پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ به گوش ما برسانند تا با نقاط ناامن آشنا شویم، البته امیدواریم حداقل تا پایان سال ۲ هزار و ۲۰۰ نقطه ناامن را به صفر برسانیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار