توزیع ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به همت خیران در قصرشیرین

امام جمعه قصرشیرین گفت : ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به همت خیران و دفتر امام جمعه بین نیازمندان و افراد متضرر از بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین گفت : از ابتدای همه گیری ویروس کرونا باتوجه به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، خانواده‌های زیادی دچار ضرر و زیان شدند.

او گفت : دفتر امام جمعه قصرشیرین نیز در لبیک به ندای رهبری برای دستگیری از نیازمندان جامعه نسبت به اجرای طرح حمایت از نیازمندان با مشارکت خیران اقدام کرد.

امام جمعه قصرشیرین افزود: ما وظیفه داریم در زمان کنونی که خانواده‌های نیازمند و ضعیف با توجه به بحران کرونا آسیب دیده‌اند به آن‌ها کمک کنیم.

او از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی حتماً در منازل خود بمانند از تردد‌های غیرضرور پرهیز کنند تا شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس از جامعه باشیم.

ملکی ادامه داد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بسیار مهم است و افراد ناقل نیز حتماً در منازلشان بمانند، چون یک فرد ناقل می‌تواند عده زیادی را به بیماری کووید ۱۹ مبتلا کند و چه بسا باعث مرگ عزیزی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار